15 April 2025

Vwo 5 op uitwisseling

Op dinsdag 8 april vertrokken onze leerlingen uit vwo 5 zijn naar Groesbeek. De leerlingen met Duits in hun pakket gaan deze week op uitwisseling. Samen met Duitse leerlingen uit Bocholt verbleven ze in Groesbeek.
Dinsdag was de kennismaking. Door middel van interviews en andere spelletjes hebben ze elkaar een beetje leren kennen. Na het gezamenlijk koken en eten en een beroepenspel was het ijs helemaal gebroken.
Woensdag 9 april hebben de leerlingen in Kleve met elkaar doorgebracht en een escaperoom gedaan.

Donderdagochtend na een heerlijk ontbijt vertrokken de leerlingen weer richting de Gasthuislaan. Het waren geslaagde dagen! Alle leerlingen zijn uit de escaperoom ontsnapt, er is weer heerlijk gekookt en de leerlingen weten na de kahoot ook alles van beide landen.

Het was een geslaagde uitwisseling!

Bekijk hier de foto’s van de eerste dag.
Bekijk hier de foto’s van de andere dagen.

Three young men are cooking together in a kitchen at ISW Gasthuislaan. One stirs a pot on the stove while the others watch and assist, enjoying time together in a space with tiled walls, a large range hood, and plenty of cooking utensils. | ISW Gasthuislaan Five young people sit around a table working on papers and taking notes. A sign with handwritten names hints at the Plusprogramma ISW, as the focused group discusses how to combine topsport en onderwijs effectively. | ISW Gasthuislaan